I'm back...

Tackar nyc för denna gången. Har varit fantastiskt, underbart och alla positiva adjektiv som du finner i ordboken. Känns lite jobbigt nu att inte veta när man kommer åka tillbaka. Men förhoppningsvis blir det nästa år. 
 
Förutom min extrema jetlag som höll mig vaken till halv 5 imorse så är jag taggad på livet nu. Det är ju bästa månaden på året och jag har gjort så julfint hemma. Måste visa sedan. Ska köpa julstjärnor idag till vardagsrummet för dem vi hade förra året är spårlöst försvunna. Börjar tro att det bor en tjuv på våran vind. 
 
Här kommer sista (eller?) bilderna från nyc på min telefon. Har inte gått igenom kameran ännu så kommer evenutellt lite fler bilder här inom kort. Saknar redan... <3 
 
Central Park.
 
För två år sedan åt vi brunch på världens minsta ställe på en random gata i Tribeca. Och efter att kollat på mina gamla bilder på telefonen kunde vi konstatera efter att vi lämnat restaurangen att vi hamnade på samma ställe detta året igen när vi åt brunch en dag. Så konstigt egentligen för det finns så mycket olika ställen och vi hamnade där av en total slump båda gångerna. Inte så jättebra ställe dock menmen.
 
Köpte mig en analog kamera också under denna resan. Tänkte köpa en förra året men av någon anledning köpte jag den aldrig trots att jag gick in på urban outfitters bara för att köpa en. Aja. Nu har jag en iallafall och jag har fotat massor med den. Blev två hela uppslag med bilder från denna resa i min nya bok. Har en känsla att denna komma användas mycket framöver. Och det är ju trevligt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: