You shouldn't have to sacrifice who you are just because someone else has a problem with it

Vad gjorde du för tio år sen?
Då hade jag förmodligen kommit hem från skolan vid den här tiden. Satt nog framför tvn och drack oboy och åt riskakor till förbannelse framför Rasten, Kim Possible eller Zac och Codys ljuva hotelliv
Vad gjorde du för ett år sen?
Var nyinflyttad Stockholmsbo då. Satt förmodligen på kontoret och försökte få igång allt. Tog en himla lång tid vill jag minnas.
Fem snacks du gillar...
Dem nya sombreros i choklad - vad heter dem? Smack? Dem iallafall, ölkorv, parmesanchips, snittar och ostar.
Vilken är din favoritläsk?
Trocadero eller Fanta Zero (det rimmade hehe)
Fem sånger jag kan texten utantill på...
Joanne med Gaga, Kim Possible (erkänn att du började sjunga på den nu), om du lämnade mig nu med Miss Li och LW, man down med Rihanna och hmmmm.... hur många som helst ju.
Tre serietips?
Helt i inbördes ordning: La Mante, Dexter och Suits
Vad skulle du göra om du var miljonär?
Betala tillbaks till banken för lägenhetslånet (också räckte inte pengarna till :PpPPpppPPp) Nämen skulle köpt en till hund, bjudit hela familjen till New York och sparat till sämre tider.
Fem dåliga vanor...
Svårt att slita mig från jobbet (blir alltid så att jag jobbar över fast jag inte vill det), är det en vana att inte träna?, tvättar alltid mitt ansikte med parfymerad tvål (inte bra dessa kalla tider), äta kött (äter dock veg typ 30-50% av tiden nu så det går framåt) samt beroende av min tele
Fem saker du gillar att göra...
Laga god mat, dricka prosecco, kolla på hundar på pinterest, youtuba och köpa inredning 
Tre goda dofter...
Tunnelbane-doften (finns inget bättre), avgaser från skoter och min nya Hermés-parfym 
Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i...
Skulle aldrig köpa dyra duschprylar (tvål, schampoo mm), ägg från icke frigående höns och impregneringsmedel i samband med ett skoköp. Skulle aldrig klä mig i överdelar med feministiska citat eller prints och ljusrosa plagg
Fem favoritsaker...
Min marshall-högtalare, min nya kappa från H&M, min hatt från NK hattbar, mitt sängöverkast och min nya bok full av 900 listor att skriva. Måste visa den!
Tre roligaste senaste månaden...
Att jag blivit hundmoster åt en svart labbe (till helgen får jag träffa den<33), att familjen har hittat gamla inspelade klipp från när vi var runt 9-10-11 års ålder samt att jag kollat på alla avsnitt av solsidan bästa bästa bästa
 
Utmanar Fridaaaaaaaa att göra denna lista!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: