Min helg i bilder - Fältis, Lara Bohnic och schack

Long time no see guys!
Men här kommer lite bilder från helgen, som varit så skön. Kommer eventuellt lägga in lite fler bilder och uppdatera detta inlägg när jag lagt över bilderna från systemkameran. Men so far så får dessa bilder duga! 
 
Felix hade varit på jobbresa nästan hela veckan så jag gjorde lite extra fint till hans hemkomst på fredagen. Hade köpt blommor på Fältis och...
 
Gjort tapas! Vid närmare eftertanke så var väl inte tapas bästa grejen att göra eftersom han hade varit i Spanien och ätit massa tapas, men jaja. Gott var det illafall. Parmalindad melon<3 Fick present från españa också - världens finaste och godaste doft från Hermés. Måste fota och visa!
 
Hopp till lördag som bestod mestadels av att spela schack. Jag förlorar hela tiden mot Fx men det är kul ändå. Avkopplande och bra hjärngympa. Eller nåt.
 
Men vi klädde på oss lite varmare kläder och drog oss ut iallafall, någonting måste vi ju göra så att vi får komma hem och fortsätta spela schack igen. Hehe. Med gott samvete liksom.
 
Så vi gick på Fältis. Bästa Fältis. Kollade in detta armband för 500:e gången på Jackie. Detta är mitt drömarmband, från Lara Bohnic.
 
Men fick nöja mig med en jacka! Köpte så jäkla snygg kappa på H&M Karlaplan som ligger inne på Fältis. Har ni någon gång vägarna förbi detta H&M måste ni gå in. Det är ett nytt koncept som H&M provar så butiken är så jäkla snygg, stor, modern och fantastisk. Kolla bara påsarna man får när man handlar där.
 
Sen gick vi på Jackie lite till och då hittade jag denna älsklingsmössa. Hur fin? Hade jag inte bott i en så varm stad som Stockholm hade jag köpt den.
 
När vi kom hem igen så städade jag och gjorde mysigt. Sen fortsatte vi spela schack, delade på en flaska vitt, åt snittar och pringles. Åt en sen oxfilé-middag med potatispuré runt nio, och efter det kollade vi klart på James Bond Spectre som vi hade köpt via SF Anytime kvällen innan. 
 
Söndag! 
Chillade på förmiddagen med Netflix (Bröderna Karlsson) och tunnbrödrulle. Sedan skjutsade jag Felix på kontoret och jag åkte och handlade, sedan möttes vi upp än en gång på Fältis för att ta en fika samt köpte Fx en kappa. 
 
Väl hemma städade jag och gjorde hemmagjord tacopizza som blev himlans god. Sen började vi kolla på serien Black Mirror i våran renbäddade säng. Älskar renbäddat! Uppmanar er även att se Black Mirror. Tror att antingen så älskar man den eller så hatar man den. Jag tror jag älskar den. Väldigt annorlunda men bra!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: