Sånt jag sparat i kameraalbumet på telefonen, pinterest och tumblr

1) Dessa solbrillor alltså. Ge mig. Känner att jag verkligen behöver dem. Kan nån säga mig vart dem är ifrån? Ser ut som Gucci men hittar dem ej.
2) Detta ser ju ut förmodligen ut att vara världens godaste kladdkaka. 
 
1) Sparade denna bilden för jag skulle komma ihåg att köpa en eyelinerpenna. Känns som det måste vara mycket mer simpelt att lägga sin eyeliner med en penna än en sån där eyelinerpensel.
2) Gillade bara allt med denna bilden. Svart/vit-randigt plus lång röd kjol är något jag måste ha i min garderob ser jag. 
 
1) Ok. Ser inte dessa kakor ut att vara helt freaking gaaaaaaaaalna??? Hur gör man dem??? Seriöst. Skulle aldrig lyckas men vill så gärna.
2) Har ju kanske 15 små scarfs som jag använder nästan dagligen (ok inte alla 15 åt gången), men har nästan alltid en liten scarf runt halsen. Jag vill och har faktiskt provat mig på att göra denna frisyr med scarf i håret. Helt omöjligt dock att få det att se bra ut. Känns som en klassisk tumblr-grej men sen helt omöjligt i praktiken.
 
1) Finaste ögonsminkningen ever. Dock ser denna bild ut att vara målad (hur man nu kan måla sådär bra) men ändå. Vill ha så!
2) Precis sådär kände jag när det var någon, för tredje gången i mitt liv, som frågade om jag var gravid för jag ser tjock ut på magen. Denna gång var det en anställd på företaget som kläckte frågan. Blir helt darrig när jag skriver detta för jag blir förbannad och ledsen på samma gång. Låt mig bara vara. Ska man verkligen behöva låsa in sig i sin lägenhet med sina hundar för att inte behöva stöta på puckon? 
 
Jaja, det var allt för nu. 
S
2018-06-15 @ 10:41:16

<3 Lyssna fan inte på den som sa så.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: