I lördags

I lördags kom grannarna, aka Adeline och Dejan, upp till oss och åt, enligt mig, typ det godaste jag någonsin lagat. Gjorde Oumph-tacos. Så enkelt! Enda som jag hade var minimini-tortillia, pulled oumph, en sås med smak av mango och chili, stekt gullök och rödlök samt ruccola. Och sötpotatispommes då! TIPS till alla där ute. Ni måste göra detta pronto.
 
Adeline och jag är inte duktig på att ta bilder på varann. Utan det är mest maten som står i fokus när kameran för en gångs skull kommer upp under våra middagar. Men fotade lite innan maten iallafall! 
  Kvällen bestod sedan av drinkar, spel och prat tills dem runt 01 tog hissen ner till första våningen. 
 
Til next time kan ni gå in på Sandras blogg och avundas hur härligt hon har det i Paris. När jag blir stor ska jag också bo ensam i Paris en månad. Har förresten äntligen köpt hennes bok Allt som blir kvar. Hoppas att jag fastnar! 
 
Här kommer lite bilder :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: