En helg full av hundar och barn

Denna helg har bestått utav det jag gillar mest. Hundar, barn, landet, god mat och SOL (som vanligt numera heh). Fotade med kameran i helgen för en gångs skull så här kommer lite proffsbilder (not) - men dem är lite bättre än mobilbilder iallafall. 
 
 
I slutet av arbetsveckan rullade bilen norrut mot Söderhamn.
 
 
Fredagen bestod av gos med denna donnan...
 
 
Och Penkan! <3 x 2
 
 
Fippe fick träffa alla Söderhamnare för första gången. Verkade trivas!
 
 
Fredagkvällen spenderades, medan Felix var på golft*vling, med svärisarna i sommarstugan. Helt underbart. Lyckliga jag som får ha möjlighet att vara på detta ställe. Och lyckliga jag som har världens finaste svärföräldrar.
 
 
Jag och Stina planterade lite där och gjorde sommarfint. Färska kryddor är det bästa på sommaren. Särskillt dill.
 
 
<3<3
 
 
Morgonen efter kom Felix ut. 
 
 
Då åt vi god lunch i form av lax, hemmagjord romsås och färsk potatissallad. Så gott!!
 
 
Vackraste. <3
 
 
En kväll åt vi hemma hos mina päronen med hela familjen.
 
 
Mamma bjöd på löjromspizza till förrätt á la Brillo. Bästa pizzan jag vet!!
 
 
Världens goaste treåring (edit 24h senare: tydligen fyra år😳). Finns ingen som dig. 
 
 
Finns ingen som dig heller även fast du är världens busigaste. 
 
 
Syrrans vovve Bolt. Fina killen <3
 
 
Söndagen spenderades i bilen innan vi, runt två-tre, kom tillbaka till Stockholm. Då gjorde jag livets storhandling (handlade för 2000kr - aldrig hänt!!) och städade lite hemma. Och myste med Felix, Tigge och Fippe. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: