Från lördag till söndag. Shoppingrunda, årets första glögg och nytt kontor

Igår sminkade jag mig. Vilket inte händer allt för ofta. Men det gjorde jag. Också satte jag på mig mitt diadem. Också kände jag mig som Blair Waldorf igen.
 
Tog på mig ytterkläder och invigde min nya väska.
 
Gillar den så så så så mycket. Sedan åkte jag och F till några olika butiker i Stockholm och fixade lite saker till vårat kontor. För vi har ett nytt kontor! Mer om det längre ner. 
 
Väl hemma igen så gjorde jag lite middag i form av svensk tapas. Lol. Dvs lax med pepparotskräm, västerbottenpaj, osv osv. Samt gjorde jag några pisco sour till oss.
 
Söndag! Idag då. Åt frukost i form av pannkakor och sedan drack vi glögg. Så gott alltså. Annars har jag bara varit hemma större delen av dagen fram till mitt på dagen då vi åkte till jobbet. Och här är vi nu. Tänkte jag kunde visa lite bilder från vårat nya kontor. För jag har inrett det och är väldigt nöjd över hur det blev. Blev en skön jobb-stil fast ändå mysigt. Se nedan. 
 
Här är min plats. Brukar vanligtvis inte ha Sandra Beijers blogg uppe på jobbdatorn men det är ju trots allt söndag idag.
 
En liten lounge-del i mitt kontorsrum.
 
Och lunchrummet. Vi har även ett till samtalrum, kök, konferensrum samt Felix kontorsrum. Men fotade inte dem. För dem är inte riktigt klara. Kanske kan visa det sedan. Trivs så bra! Älskar mitt nya kontor. Vill hänga här jämt nu. Vilket jag redan gör iofs. Men ändå. 
 
So long helgen! xoxo
Anonym
2018-11-04 @ 21:17:05

Vad jobbar du/ni med? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: