Helgen med stort H

När jag ändå ligger här i sängen och läser bloggar och lyssnar på Lana del Reys nya låt Mariners Apartment Complex så tänkte jag att jag kunde dela med mig av vad jag gjort tidigare denna helgen. 
 
Såhär såg jag ut i fredags. Älskar ändå vädret när man kan ha sin favoritkavaj som är relativt tunn tillsammans med halsduk. Lajvet. 
 
På kvällen sedan så fick vi främmande. Filip och Felicia kom och åt och sov hos oss. Jag bjöd på mat. 
 
Och drinkar. Min nya favorit pisco sour. Men eftersom jag inte uppmanar till alkoholkonsumtion så får ni kolla upp receptet själva (det är värd det). Lol
 
På lördagen hade jag volym i håret, hade glasögon, skinnjacka och polo också åkte vi till djurgården med djuren våra.
 
Sedan brunchade vi på Broms. Åt hamburgare.
 
Och efterrätt á snickerskaka och champagne.
 
På kvällen sedan gjorde jag mig fin för jag skulle på middag med ett gäng tjejer. Firade Adeline som hade fyllt. Sådan kul kväll. Dock tog jag inga bilder för sånt glömmer man ju alltid när man har kul.
 
Idag har jag haft en liten shoppingtur. Mitt mission idag var att hitta finfina skor som passar nu när det är höst. Har bara sensommar/tidiga höst-sneakers. Och det går ju inte. Hittade dessa. Älskade dem. Dock hade dem inte min storlek inne så dem beställde dem åt mig så jag får hämta ut dem senare i veckan. Hihi. Köpte dock ett par andra också.
 
Sedan köpte jag nytt koppel och halsband åt lilla vovven. Han blev så fin. Älskar att köpa nya halsband och koppel. Ni som har hund ni fattar. 
 
Sedan har jag bara varit hemma. Och kollat på mina nya skor. Detta var det andra paret jag köpte. Hur fina???
 
Det var allt för nu. Xoxo lovers.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: