Sånt som man vill ha.

Lyx är ju alltid trevligt. Här är lite lyx-grejer jag vill ha. Och som jag velat haft i min ägo under en längre tid. Kolla och njut. <3
 
Kommer inte sluta vilja ha denna förrens den hänger på mina axlar. Den är fantatiskt och galet bra helt enkelt. Denna trench är väl it-plagget i denna rutiga mode-tid vi är inne i nu. Från Burberry. Vad annars.
 
 
Chanel-örhängen. Lika klassiska som kappan ovan. Enormt vill ha-(läs: behöver ha)begär. Tidlösa och man kan ha dem hela livet bla bla bla. Måste köpa dem. Oavsett hur jag argumenterar för att försöka få detta köp ekonomiskt försvarbart. 
 
En väska från Burberry jag också vill ha. Tänker kolla på denna i nyc. Om det bara blir kolla får vi se då. Känns som den är lagom size osv. Och vem älskar inte burberry. Kommer matcha fint tillsammans med mitt paraply. Och trenchen haha lol. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: