Tio enkla

...saker/mål som jag tänkt på mycket senaste tiden och vill göra och leva efter... 
Antar att dessa saker inte behöver vara mer komplicerade för att göra en glad och harmonisk.
 
Ett) Göra goda frukostar på helgen. Exempel pannkakor med jordgubbar, goda smothies, goda surdegsmackor. Nutella. Lemonad.
Två) Alltid ha fint och städat hemma. Jo jag vet att det är omöjligt att alltid ha det, men iallafall 6,5 dagar av 7 i veckan. Funderar ju på att göra om lite. Får se om det blir så. 
Tre) Gå mer på bio
Fyra) Resa mycket till ställen som gör en avkopplad och icke stressad
Fem) Spendera (såfort vädret tillåter) mer tid på Gärdet med Thigge 
Sex) Klä mig fint och skönt varje dag. Behöver mer basplagg i min garderob.
Sju) Spontanbaka. Jag har typ inte spontanbakat en kaka sen vi flyttade till Stockholm. Eller göra goda muffins.
Åtta) Köpa hem massa fler goda te-sorter
Nio) Dricka mer prosecco och äta goda ostar på fredagkvällar på balkongen
Tio) Göra ordning en grillplats på balkongen