Senaste två sommarveckorna.

Hej! En update.
Det var drygt två veckor sen jag skrev här. Har varit i Söderhamn ett par veckor och när jag är där brukar inte min bloggmotivation vara på topp. Därav the silence.
 
Men jag tänkte att jag samlar lite bilder här från senaste två veckorna så får jag något att blicka tillbaka på i vintermörkret sedan. 
 
Förresten, imorgon fyller jag år!
Vi har myst massor i stugan. Och varit jättemycket med Fippe <3 Mina pelargoner är så fina också!
 
Melissa och Frida har hälsat på mig två dagar 💕
 
Åkt båt!
 
Handlat på loppis. Älskar loppis 💜
 
Hängt med Filip och Felicia! 
 
Och badat. Så mysigt. Älskar att bada, om det är varmt.
 
Fippe har också badat. Världens största nallebjörnsbebis <3
 
Jag har beställt nya saker, samma saker som jag blev av med i Spanien. Så nu är det som det aldrig hänt. Minus att jag inte fixat körkort ännu så jag går runt med mitt pass.
 
Ätit helt otroligt god lunch med Emelie och Cleo <3
 
Bjudit på middag! Med Axel och Trude. Grillade vitlöksmarinerad havskräftor <3
 
Och sist varit massor med världens bästa Felix. Och hundarna. <3 Här på stranden vid vår stuga.
 
Hoppas på fler varma dagar och kvällar innan sommaren är över.