Saker som händer just nu!

Hej!
Tänkte jag kunde dela med mig av lite saker som händer just nu. Eftersom jag inte riktigt har någon inspiration till längre inlägg kan jag göra ett sådant här.
 
1.
Vi har haft midsommardagsfest! Och det var superskoj! 12 timmar försvann på en blink. 
 
2.
Jag har planterat massor i våran trädgård i stugan som börjar komma nu. Jag har planterat jordgubbar, blommor, tomater, solrosor, rosor och några andra blommor som man ska kunna torka! Längtar. 
 
3.
Jag har köpt en ny världsbäst picknickkorg. Kan inte riktigt komma över hur bra den faktiskt är. Titta på den.
 
4.
Jag har börjat sett fram emot lite att flytta tillbaka till Stockholm. Men det blir inte förens i höst. Men för att jag ska kunna trivas där igen efter ett halvår i stugan så måste jag börja om lite. Ska måla om, byta ut lite möbler, köpa lite speglar osv osv. Ser fram emot det. Har bland annat kika på om jag ska köpa dessa på blocket, som jag sedan ska byta tyg på. Kanske till detta tyg?
 
 
5.
Jag har köpt massa nya sommarkläder till stugan. Klänningar, baddräkter osv. Älskar det.
 
6.
Det ska bli 33 grader på torsdag. Kommer dö. Punkt.