Vecka 48 på året

Hej!
Bloggen hamnar lite åt sidan nu. 
60% av min hjärnkapacitet går till jobb, 20% går till att köpa inredning till huset och 15% går åt till att må dåligt över våran fuktskadade lägeneter och resterande 5% går åt till att försöka anamma lite julkänslor. Sen går några osynliga procent åt att planera en nyårsmiddag. Förrätten är klar iallafall.
 
Finns liksom inte några ord kvar i mitt huvud att få ner i skrift till bloggen atm. Men antar alla ni andra har fullt upp nu också. Det är första advent snart, black friday imorgon och julafton, nyår och ett fkn nytt år(!!) om bara några ynka veckor. 
 
Får se om jag har råd att köpa några julklappar i år. Haha. Lagt lite för mycket pengar på huset just nu. Men det är ju så mycket grejer man behöver för att fylla ett hus så det blir användarvänligt. Men tror jag börjar få ordning på allt.
  Det fattas lite grejer som jag prioriterat bort, pga roligare att köpa vaser istället för tex dammsugare.  Skulle också vilja köpa några fina ljusstakar från Svenskt Tenn dit men det får vänta. Dem har fått in en så fin ljusstake som skrek mitt namn. Klicka här. Tänk att ha två sådana på en sideboard. Eller en på skrivbordet. Eller på matbordet. Sen ett paraplyställ till hallen skulle jag också vilja ha. Finns för mycket fina saker att inreda med. 
 
Vi får höras när vi hörs! Vet att jag kommer blogga massor bara vi får huset och gjort klart allt där.
xxx