Tankar under förkylning!

Har utvecklat världens förkylning. I måndags eftermiddag så kände jag av halsen, på tisdagen vaknade jag dunderförkyld. Spenderade tisdagen och onsdagen i soffan med Tigge framför Solsidan och Pirates of the carribbean. Tredje dagen är alltid den rastlösa dagen. Trots att jag fortfarande mår som en påse grus. Hostig, snuvig, ont i halsen och hängig. Mensvärk också.
 
Tänker jag kan visa lite vad som intresserat mig mina dagar hemma.
 
Solsidan på tvn som sagt. Älskar solsidan men hatar det också. Förstår inte riktigt dem nya säsongerna fast jag tycker dem har nåt. Men ändå inte bra.  Jag har en ny skål från Svenskt Tenn också, som jag köpte i helgen. Den gröna ni ser på bordet. Solen ni ser på väggen till höger köpte jag också. Älskar båda.
 
Har hittat en jättefin stickad tröja från Malene Birger som jag funderar på att köpa. 
 
Såhär kan man ju matcha den. I vår.
 
Något som också varit i mina tankar dessa dagar är om jag inte bara ska klippa av mig allt hår och köra en kort kort frisyr á la audrey hepburn. Den stora frågan är bara om det skulle bli dåligt och jag får gömma mig inomhus i två månader till det växer ut. Ska jag våga? Det måste ju vara riktigt kort kort för att få denna känslan. Så det blir ingen halvmesyr om jag gör detta.
 
Tänker att det skulle vara fint till kavajsing, örhängen och vårig klänning.