Le week-end!

Hej! Här har jag ju inte skrivit på hela helgen. Haft haft annat för mig och det är ju alltid bra. Brukar inte blogga på helgen vanligtvis heller ändå. Så ni överlevde nog.
 
Här kommer ett gäng mobilbilder från helgen. Så vi får se vad jag har haft för mig. Om ni vill såklart. Men det vill ni väl?
 
I fredags fick jag lite sovmorgon så då sminkade jag mig. Och det hör ju inte till vanligheterna ska jag säga. Tog en selfie för att föreviga. Titta Fippe i bakgrunden <3
 
Efter jobbet hade vi en liten AW med några kollegor. Var trevligt! Kom hem runt 22 och somnade på engång.
 
Vaknade pigg 06:47 efter att ha sovit mina åtta timmar. Kunde ej somna om så låg och kollade på youtube ett par timmar tills Felix och hundarna vaknade. 
 
Då klädde vi på oss och åkte ut på Gärdet. Det var blåsigt.
 
Tigge matchade mig med scarf 💖 Such an Östermalm-dog.
 
Runt fyratiden tog vi bilen till Daphnes. Bästa restaurangen. 
Drack alkoholfri drink och åt fransk råbiff. Yum to the mi.
 
Åkte hem och satte oss på balkongen. Kylan var närvarande, så pälsjackan åkte på. Och påsk-scarfen. Många påpekade på min insta att jag såg ut som en påskkärring?!?!?!?!?!?! Jag gillar faktiskt att ha såhär. Tycker det är fint.
 
Åt parmesan, babybel och cheddar-chips. Ost ost ost.
 
Se så mys.
 
Tycker denna bilden var så fin. Skulle vilja förstora den. Och rama in. Och spara för all evighet.
 
Zzzzzz
 
Zzzzz
Vaknade och började med frukosten medan övriga familjen sov. Hade för lite mjöl så amerikanska pannkakorna blev lite platta. Men goda var dem iallafall. Åts med blåbär och nutella.
 
Städade lite hemma och hade det söndags-nice.
 
Klädde på mig, för lite, SÅ JÄVLA KALLT. 
Och åkte på gärdet. Handlade lite. Frös. Åkte hem igen.
 
Gjorde godaste middagen. Shrimp-taco med sötpotatisfries 💖
 
Åt upp, la mig i soffan och kollade på Our Planet. Se det!
  Om ni inte vill se hela dokumentären kan ni kolla på avsnittet behind the scenes. Kolla på det men strunta i dem sista 10 minuterna av avsnittet. Grät floder och hade önskat att jag inte såg vad som hände då. Det är valrossar som klättrar upp på klippor men inte kan ta sig ner.
 Vill inte skriva vad det handlade om egentligen, men så ni inte kollar för att ni blir nyfikna. Se det inte bara. 
Förutom det var det en så bra dokumentär. Dem har filmat den under fyra års tid. Läste någonstans att budgeten var 6.1 miljarder pund för att skapa den. Otroligt. 
 
Annars var det en fin helg. Längtar ju som vanligt redan till nästa.
Nu är lunchen slut! See ya 💋