Årsresumé

JANUARI
 Inte så händelserik månad. Gjorde fint här hemma med lite nya saker.
 
Var i Åre några dagar med Felix. Mysigaste resan.
 
Köpte den dyraste jäkla möbeln någonsin. Inte ångrat mig än

FEBRUARI
 
Mitt blomberoende eskalerade
 
Det snöade och var vinter ute.
 
och Penny fyllde ett! 

MARS
 
 Gjorde vårigt hemma!
 
Klädde mig vårigt! (fryste den dagen som fan haha)
 
Blev blond! Tjoho
 
Köpte nya tavlor som jag älskar så mycket.
 
Åkte på shoppingresa till Stockholm med Fridutt.

APRIL
 
 Felix fyllde 23 och fick en Dagg. Gladaste jag.
 
Hade lila naglar och gick runt i min jacka från Acne hela dagarna.
 
 Plockade vitsippor.

MAJ
 
Fick en vas av Felix! 
 
Färgade ombre. Och shit vad mitt hår ser annorlunda ut idag. 
Hade mysiga kvällar med myskillen
 
Firade mormor Ruth och pappa!
 
Penny var på besök!
 
Försökte lära mig rita. Gick..... Sådär.
JUNI
 
Firade midsommar i skärgården med bästa gänget som varje år.
 Köpte ett elefantöra. Jippi, ääääntligen
Åkte till Stockholm med Frida igen på Sveriges varmaste dag 2015 typ. Svettades så mycket i min långklänning. Köpte en tulpan-kudde och lite annat. 

JULI
 
Åkte till Paris. Världens bästa Paris.
 
Klädde mig fint i Lindexkläder hela dagarna. Började jobba där denna månad.
 
Fyllde 20 och fick finaste presenterna. Hortus och Tre Kulor från ST.
 
Färgade koppar!
 
 
Åt trerätters en måndag på Albertina med denna lillgris bland annat.
 
Fotade dessa fina bilder på järnvägsbron.

Augusti
 
 Skaffade brillor och köpte ny skjorta från Filippa K. Ser dock ut som typ... John Lennon här??
 
Gjorde en sminkhörna. Typ det bästa jag gjort.
 
Spenderade några nätter i skärgården.
 
Och åkte båt. Bästa PENKAN. 
 

September
 
 Blev beroende av mina brillor..
 
Och klädde mig snyggt.
 
Sov en vecka hos svärföräldrarna för att ta hand om vovven. Jasper<3
 
Gjorde en smink-tutorial som blev rätt så uppskattad.
 
Fotade outfits som såg ut som reklam för Synsam.
Oktober
 
 Bästa månaden i livet. Skaffade vovve
.
Tog promenader i skogen.
 
Firade halloweeen!
 
Myste ännu mer med Thigge.
 
Och ännu mer.
 
Åkte till Sundsvall och shoppade också. Massa fint.

November
 
 Årets första snö kom. Och den enda. Försvann efter tre dagar.
 
Gjorde en takkrona som åkte ut efter 2 veckor. Jädra barr alltså.
 
Gjorde jul här hemma med nya adventsljusstakar.
 
Åkte till Växbo med Thigge och myste. 
 
Åt räkbakelse och Buef Tartar till varmrätt tre av fyra lördagar. Hahahah bästa. 

 
Det var mitt år, förutom december då. Men det behöver jag inte visa. Det är ju bara att ni skrollar ner lite i flödet så hittar ni mitt december. Det var mycket godbitar detta år. Stockholmsresorna med Frida, PARIS<3, THIAGO<3 och att Penny bara bli goare och goare för varje dag även fast man inte tror att det är möjligt att bli goare. Hoppas 2016 blir lika bra, eller bättre. So long. GOTT NYTT ÅR! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: