The other woman keeps fresh cut flowers in each room

 
jag gillar att vara hemma och bara ta det lugnt - och lyssna på musik så högt att hela lägenhetshuset hör
jag sjunger Wuthering Heights - Kate Bush
jag älskar att vakna upp bredvid Felix på en lördagmorgon/förmiddag och vi inte har något planerat på hela dagen (händer typ.. aldrig)
jag är inte speciellt bra på att kallprata med människor som jag inte har så bra kontakt med
jag föredrar det enkla och bekväma
jag tycker om prynadskuddar, mässingsdetaljer, blommor, förrätter, sex and the city
jag är beroende av pengar
jag har på mig tröja från Dagmar, jeans från Tiger of Sweden, halsband från Jane Koenig och raggsockar
jag dricker just nu: äppeljuice från Lidl (bästa äppeljuicen). Men dricker helst trocadero eller läsken Villa från Norge. 
jag lyssnar på Don't think twice, It's all right - Bob Dylan
jag blir arg på människor som inte kan försöka visa lite intresse och vara trevlig
jag är rädd för ubåtar!! Min absolut största fobi. Får rysningar och typ andningssvårigheter när jag ser en ubåt på tvn...!!
jag är pinsamt dålig på att ha någon form av självdiciplin. Allt jag gör händer ofta lite för sent. 
jag är uppväxt i Söderhamn 
jag vill flytta, jobba med något som intresserar mig, bli något att vara stolt över
jag mår bra i omgivningar när folk inte bryr sig så mycket och bara tar allt som det är
 
 
gammal, lite ändrad, lista lånad av Fanny



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: