Peak Performance

Skjorta som jag köpte i Åre, från Peak Performance 
 
Ännu en vårig skjorta till samlingen. Köpte ju en liknande från Gant förut, ser nästan likadan ut förutom att det är ljusrosa ränder på den istället för ljusblå, och jag älskar båda två. Tycker det är så fräscht med ljusa skjortor.  De kommer vara så fina till våren. Och påtal om våren, när jag sitter här i soffan hemma nu så får jag av någon anledning vårkänslor? Är det för att solen lyser ute och att snön har försvunnit från träden? Jag vet inte. Tycker dock att vintern ska hålla ut lite till, jag menar - det är ju inte ens februari än. 
Linnea Wallersten - Blogg om mitt liv på Gotland
2015-01-30 @ 15:55:44
URL: http://blogg.se

Så fin skjorta! Och så fin blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: