Måndag 27/7

Ikväl har jag varit på albertina. Åt trerätters. Kommer lätt va mätt i ett par år nu. Men sjukt gott var det.

Till förrätt blev det Räkbakelse! Godaste nånsin. Ska göra egna sen, kan lägga ut recept då. Vet att sånt är populärt.

Penkan var glad och hade show hela middagen. Inte en lugn sekund.

Världens godaste chokladkaka till efterrätt. Ni måste prova den.


Juste, tänkte jag kunde visa er mitt nya hår också. Såhär blev det. Otroligt nöjd.

När vi ändå håller på och pratar utseende tänkte jag att jag kunde visa er min nya skuggpalett. Från Maybelline. Ska bli så duktig på make up nu har jag bestämt. Det är ju så kul. 
Hockey
2015-07-31 @ 16:29:29


Kan du berätta vad du gör på Albertina, är de extra k(n)ä(c)k eller vad är de för något? :)

berätta också vad du tycker om dom som arbetar där? säg något om varje person :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: