Vårat vardagsrumbord

Här nedan har ni vårat matbord som står i vardagsrummet. Ja, vi har ett ovanligt stort vardagsrum för att ha en tvåa. Men vi får iallafall plats med ett matbord där, med sex stolar. Det är faktiskt ett par av er där ute som frågat lite om mitt bort och förra veckan fick jag en fråga om jag inte kunde göra ett helt inlägg om det och absolut, min bloggtorkiga skalle kommer ändå inte på några andra inlägg typ. Bordet har min systers pojkvän gjort. Och vi betsade det själv med bets som vi köpte på Colorama. Bordet har kryssben också som ni se, vilket jag tycker är så snyggt. Hela bordet är snyggt för den delen. Färgen och me dedär stolarna till är så fint tillsammans. Stolarna kommer från kollektionen Stockholm hos IKEA, de kostar 1500kr/st om jag inte minns fel. Bordet kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi betalade för. Men är du (eller någon annan för den delen) sugen på ett sådant här bort får du gärna kommentera här nedan så kanske det går att lösa ;-)
 
Och hörrni, jag har upptäckt nu på slutet att vårat bord är så fint med blåa vaser/detaljer på. Hortus-vasen från Svenskt Tenn skulle göra sig såååå bra på det här bordet. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: