Min jul....

Hejsan,
Det var ett tag sedan? Ska jag vara ärlig så har jag glömt bort bloggen lite. Inte så konstigt då det varit jul och så kanske. 
  Nu är iallafall årets mysigaste tid förbi, snart. Nyår är ju kvar. Jag är ledsen över att julen gått så fort. Hann inte riktigt njuta. Julkänslan kom aldrig riktigt heller.. Trist. Kan vara för att det ser ut som Mars ute. Sol och asfallt. 
 
Hur som, förutom det har jag ändå haft en supermysig jul. Mycket folk, julmat och paket. Sen var jag också ut på juldagen. Det var så sjukt mycket folk ute så ni anar inte. Det var en trevlig kväll trots att jag ramlade och slog huvudet i isen när jag gick ensam från ena klubben till den andra. Inte så smart att gå ensam kanske.
 
Jag har fått väldigt fina julklappar. Och jag tror alla som fick julklappar av mig och Felix blev nöjda också. Alla julklappar jag fick i år var bäst men dem allra bästa var:
- En självgående dammsugare. Jag kommer aldrig behöva dammsuga igen.
- Sarfattin!!!! Vi fick den av Felix mamma och pappa. Började böla.. Längtar tills vi flyttar så vi får sätta upp denj <3 Det är iallafall världens finaste taklampa för dem som ej vet det <3
- Ett ångstrykjärn. Jag kommer ej behöva ta fram stora strykbrädan igen!!
- Och en tv. Av Felix. Det stod till Lina (och Felix) på paketet. Anar att den var mest till honom. Men den var cool iallafall, tydligen den värsta och bästa tvn nu sa han. Längtar tills vi får kolla på super-HD-filmer på Valhallavägen.
Förutom det fick jag också massa bra saker - champagneglas som jag önskade mig, doftljus från Voluspa som jag önskade mig, fina ljusstakar, pläd, pengar, presentkort osv osv.  
 
Såhär såg jag iallafall ut på julafton! Klänning från Zalando och choker från Topshop.
 
Världens finaste minisar <3
 
Tänk att det tar sådan tid innan man fått alla julklappar under granen, sen försvinner dem på mindre än 30 minuter. So sad.
 
Spelade även monopol som inte var sådär superkul som jag kommer ihåg att det brukade vara. Köpte iallafall Valhallavägen. Otippat :-).
 
Jag och Isa som jag ej hängt med på superlänge!! På juldagen
 
Här har vi lampan. Tråkigt nog kommer den i en sådan här liten förpackning?! Man får alltså montera ihop den själv. Så jag har ej sett den i verkligheten ännu. Endast i kartongen och på bilder. 
 
Det var min jul i bilder! 
Nu kommer det iallafall upp ett till inlägg innan nyår. En årsresumé. Liksom förra året. 
Hur som helst är jag otroligt taggad på 2017!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: