Lite bilder och lite prat

Här kommer lite fler bilder från telefonen som jag fotade i New York. Samt någon från när vi kom hem. Gjorde faktiskt julfint här hemma dagen efter vi kom hem. Kunde liksom inte vänta mer. Har ju väntat i 11 månader redan, hehe. Fick bli en stor julgran iår, ifjol hade vi en mini. Julgran är ett måste. 
 
Denna vecka har jag varit sjuk. Såfort jag tappar sömn, vilket jag gjorde under jetlagen, så blir jag sjuk. Så nu får jag inte operera mig imorgon heller. Vilket jag är lite lättad över men ändå inte, behövde egentligen operera andra benet imorgon men nu får det vänta. 
  Har istället för att jobba denna vecka kollat på x antal avsnitt Dexter och filmer. Nu ligger jag och kollar på Ett år mer Gilmore Girls, verkar bra. 
 
Felix i Central Park. Ovanför i någon av höghusen har Henrik Lundqvist lägenhet, plz will u marry me?
 
En morgon åt vi denna frukost ovanför. Mums tänker ni, och det tänkte vi med tills vi fick notan. 800kr. Not so yummi anymore. Men är det i någon stad man ska äta frukost för dem pengarna så är det väl i NY. 
 
Någonstans i Soho.
 
Två outfits från veckan. Gillar min nya Knicks-mössa även fast alla andra ratar den här hemma. Kan vara för att den är orange och blå. #bollnäs
 
KOLLA min fina gran. Hade egentligen velat haft en riktig. Men ska man ha en riktig kan man inte skaffa en innegran redan nu, och det ville jag. Så då fick det bli plast. 
 
Ännu en julhörna. Älskar denna enorma julstjärna. Kommer vara fin i ett fönster på Vallhallavägen också.
   Förutom förskylning och NY så tänker jag enormt mycket på flytten också. Försöker hitta det perfekta runda matbordet, vilket är inte det lättaste då jag ska ha ett runt bord med mässingben, mörk glasskiva & 120cm i diameter (verka finnas många sådana? nae), tapeten, barstolar till köket, hallstol/fåtölj och säng. Soffa har jag hittat iallafall! Det blir en mörkturkos i sammet.
 
Nu ska jag ta en dusch och hoppas på att vattnet tar med sig med min förkylning ner i brunnen. Ciao <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: