Way out west 2017

Okej, tänkte jag kunde försöka mig på att summera denna helg som gått i bilder. Har iallafall överlag haft en superduperhelg!
 
På torsdagkvällen så kom Filip och Felicia till oss i Stockholm och då bjöd jag på tvårätters i form av Oumph och vitchoklad-mousse. Var super! Efter åkte vi till Lidingö för att gå på hemmakväll, för det var just en hemmakväll vi bestämde att vi skulle ha. MEN! Nu kommer vi till fredagen. Då vi var på Fjäderholmarna hela dagen lång. Var en sån jävla härlig dag som man skulle kunna ha varenda dag.
 
Dem här två badade. Fattar inte hur man frivilligt vill bada i sveriges kalla hav.
 
Middagen på ön då! Världens bästa. Skagentoast + pommes med aioli. Standard för mig. Samt en sötsur drink då också! Blev så sjukt hungrig nu.
 
Felician! Och utsikten från vårat drinkställe innan båten gick mot Nybroviken igen.
 
Sen på kvällen blev det Gröna Lund en sväng. 
 
Swisch till lördagen och göteborg. Här är jag och Filip i hotell-lobyn. Älskar hotell så sjukt mycket. Så fräscht och mysigt.
 
Fick cirka 45 minuter på oss att fixa looken inför kvällen. Jag tänkte ju så att jag skulle vara lite fin och locka håret med läppstift osv osv...
 
Men! Av någon anledning tänkte jag ej på att regn + lockar inte är den bästa kombinationen. Så såhär blev det såfort jag gick ut. Här åt vi middag innan festivalen på en pub typ. 
 
Sen vidare mot Slottskogen! Alltså, har lite blandade känslor om denna kväll. Om vi säger såhär - hela festivalen var som ett mindre Söder, men väldigt överbefolkat av vänsterflummare som tagit något dem inte borde ta. + Spöregn! Fantastiskt.
 
Men här har vi Lana iallafall! Hade föredragit att gå på henne på tex. Globen då det kanske inte är lika mycket bittra människor som vägrar flytta på sig en millimeter. Annars var hon bra! Sjöng alla mina bästa låtar. Ultraviolence var bäst. 
 
The gang! Glada killar. Runt 01 var vi hemma på hotellet igen. Med McDonalds och blöta jävla kläder. Aldrig varit så blöt i hela mitt liv som under den kvällen. Spöregnade konstant i 6 timmar. Men ändå var vi glada! 
 
Söndag. HOTELLFRUKOST! Jag blir ju aldrig någonsin bakis *peppar peppar* så jag mådde super! Filip var väl den enda som mådde lite dåligt. Men vi spenderade dagen på stan med shopping, lunch-middag på La Gondola Trattoria, liten sightseeing- promenad, powernaps och lite sådant innan tåget gick hem runt sju igen! 
 
Summan av kardemumman är att jag haft en så bra helg med dessa peeps. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: