Gott nytt år!!

Hej på er, det var ett tag sedan. Med mig är det det bra och jag hoppas det är lika med er!
 
Tänkte berätta lite bra grejer som hänt sen sist:
Jag har firat roligaste nyår på många år. Vi kommer dagligen närmare flytt och livets största förändring. Vi beställde idag världens finaste soffa och fåtölj, det blev en klassisk soffmöbel i mörkblå sammet, bild kommer sedan. Mitt domännamn är uppkopplat och snart startar jag min alldeles egna inredningssida. Felix mamma har börjat måla en tavla till oss som vi ska ha i nya lägenheten, längtar tills jag får se den. 
 
Så det var lite saker, har inga bra bilder att posta så jag visar två bilder från nyår. Fördrink hos oss i form av Cava samt förrätten, jordärtskockssoppa. Mums på båda!
 
Hur som helst är jag så mycket mer taggad än någonsin tidigare på ett nytt år. Detta året ska bli det bästa. God fortsättning!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: