Lana Del Rey, Lady Gaga och höst

Sommaren är ju liksom här nu och jag har faktiskt inte så mycket planerat i sommar ännu. Mer än att jag tänker fylla år, chilla lite och hänga på landet (är man stockholmsbo får man faktiskt säga att Söderhamn är på landet) och lite sånt. Dock behöver jag bra saker att se framemot för att ha motivationen uppe. Säkert många som är eniga med mig där.
 
I *höst* kommer det dock förhoppningsvis hända bra saker. Vet att augusti inte är höst men då planerar vi att åka till Götet och se Lana Del Rey. Om jag inte får hjärtstillestånd då (planerar liksom att jag kommer få det) så är planen att även se Lady Gaga på globen någon månad efter det (dör jag inte när jag ser Lana så överlever jag förhoppningsvis Lady Gaga också) samt åka till Spanien en vecka och säkerligen blir det också någon resa till New York. Kan ju inte riktigt låta bli att längta till hösten även fast världens bästa årstid är här nu. 
 
Behövde skriva av mig lite planer i fysisk form så jag slipper ha dem i hjärnan. Är redan för mycket där vid det här laget. So long!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: