Två saker

Två saker som ännu inte nämnts på bloggen Att jag aldrig fått tillbaka på skatten och att jag blivit beroende av glass

Två bakverk som jag INTE kan baka Bullar och perfekt kladdkaka (hänt kanske 2 gånger i mitt liv)

Två saker jag ofta tänker på Att alla klär sig så mycket bättre än mig och jag borde gymma ikväll

Två saker jag brukar göra på kvällarna kolla på serie och äta middag alldeles för sent 

Två saker jag måste börja tänka på vart jag vill resa i år och vad jag ska bli när jag blir stor

Två saker jag har gjort den senaste tiden skrivit upp tio mål med mitt liv och pratat i telefon i över en timme med en gammal killkompis som jag inte pratat med på flera år

Två materiella saker jag vill äga en biege mellanstor axelväska och en ny parfym

Två saker jag saknar att vara ljushårig och skogen bakom vår förra lägenhet




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: