Lite bilder från senaste

En trött hund i Söderhamn i helgen. Träffade honom för första gången på två veckor i torsdags. Hade saknat han så mycket. 
 
Syster bjöd på middag. Det var så gott så gott så gott. Träffade även Bolt för första gången. En nio veckor gammal labrador. Tigge och jag älskade honom på engång <3.
 
Sminkade mig för första gången på ett tag. Nytt läppstift från Mac (favvofärgen Brave<3) som jag köpte på Åhléns. 
 
Fått alla hjärtans present av Flx. Dessa ljusstakar jag velat ha superlänge. Tyvärr försvann dem lite när dem stod på soffbordet när vi har mörkt soffbord, mörk matta + mörk soffa, så dem får stå fint här på laminobordet. 
 
Btw - är så sugen på att kasta ut våran soffa + fåtölj samt mattan och köpa en fin sandfärgad soffmöbel plus denna matta från Sleepo. Samt måla våra spröjs i våra fönster svarta. Ska spara lite pengar först hehe. Men hur fint vore det inte? Ena dagen älskar jag vårat vardagsrum och nästa dag blir jag jätteless på det.
 
Måste visa denna bild som jag blir lycklig av. Gjorde den mest perfekta tzatzikin och vitlöksbrödet förra veckan. Aldrig lyckats så bra med någonting tidigare. Måste göra lika ikväll! Vill nån ha recept på hur du får till detta? Let me know.
 
Maaaalin
2018-02-21 @ 10:24:10

Jaaaa recept!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: