Helgen som gått.

Firade fredag på ett nytt ställe, för oss iallafall, på Grev Turegatan. Kommer definitivt gå dit igen! Älskvärd meny och drinkar. Ett franskt brasserie är aldrig fel.
 
Åkte sedan hem och fortsatte fira fredag. På lördagen hämtade Felix och Victor upp Nate på flygplatsen. Han kom med flyget från nyc då på morgonen. Träffade han senast i november förra året, vilket är för länge sedan. Vi hängde lite innan han åkte tillbaka till flygplatsen för att semestra på Santorini. 
 
Vi åkte till Söderhamn på lördagen. Mest för att bara hänga och slappna av. 
 
Vilket man gör väldigt enkelt ute i skärgården.
 
Fippe och Thigge badade lite. 
 
Söndagen bestod av regn så då var vi inne stor del av dagen tills vi runt fyra vinkade hejdå till dessa vovvar...
 
och åkte mot Sthlm igen! 
 
Imorgon fyller jag 23 och flyger till Spanien själv för att hänga där ensam i ett dygn. Var jag ensam förra året på min födelsedag så blir jag nog ultraensam nu. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: