Vecka 45.

Yo!
Efter x antal pinnade bilder på gals med kopparfärgat hår köpte jag mig två färgburkar igår efter jobbet och åkte hem och färgade. Blev lite mörkare än vad jag hade tänkt men ändå blev det perfekt. Precis det här jag behövde för att känna mig som mig själv igen.
  Den där vanliga ombren med slitna blekta toppar är inte riktigt jag. Jag vill ha svart eller koppar. Så är det bara. Så nu ser jag ut som Nathalie Brydolf i Idol i håret. Icke mig emot dock.
 
Annars då? Har mycket jobb denna vecka, men det gör mig inget för jag älskar ju mitt nya kontor. Så det är ju bara nice.
  En annan grej som är aktuell just nu i mitt liv är min förlorade inspiration i köket. Har ingen som helst inspiration till att laga god mat. Orkar liksom inte. Det gör mig egentligen ingenting för man kan inte alltid orka laga mat, men det är ändå lite jobbigt. Det blir frkn dyrt för vi köper utemat almost varje kväll. För Felix kan inte laga mat, och jag vill inte det heller. Tror ingen vill det. Men han är iallafall duktig på mycket annat den mannen.
 
En annan grej jag kom på igår är att jag har bloggat mer halva mitt liv. Med några små uppehåll på någon månad, och på en hel del olika bloggadresser. Men jag har iallafall haft en blogg i mer än 12 år.
  Min första blogg hette linasomfan.blogg.se (wtf) sedan skaffade jag en med Melissa som hette bubbeltrubbel.blogg.se (omg) efter det tothelina.blogg.se (lol), efter det hardinlina, hejlina och nu mavie! Mavie är den jag haft längst. Bloggen fyller faktiskt 4 år i januari. Det är inte dåligt. Grattis i förskott bloggen!
 
Ha en najs vecka alla, 🤙
xoxo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: