Besök, god mat och fina drinkar

Frida har hälsat på mig i helgen. Vi har haft det så trevligt och mysigt. Verkligen älskat den här helgen.
 
(null)
Vi har druckit drinkar. Jag och felix drack en god drink på hotell Karlsson i fredags som hette pisco sour. Så den gjorde jag på lördagen. Med kanel och grejer.
 
(null)
Vi har åkt taxi.
 
(null)
Vi har ätit middag på kommendören. Hittills den godaste råbiffen jag ätit, tillsammans med Daphnes. 
 
(null)
(null)
Vi har druckit drinkar på Brasserie Godot och Taverna. Samt träffat Sara och Linnéa!
 
(null)
(null)
Vi har ätit den godaste brunchen på Créme. Titta in detta liksom.
 
(null)
Vi har varit på mall of scandinavia. 
 
(null)
Och jag avslutade helgen med en tur på gärdet.
 
Xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: