Fredag i all ära!

Nu är det fredag! Och jag är så glad.
Jobbmässigt är inte fredagar min bästa dag. Både jag och Felix är alltid så trötta på jobbet och har svårt att koncentrera oss fullt ut. Särskillt nu efter lunch. Det går liksom inte. Klockan tre på fredagar checkar min hjärna ut. Och vaknar till liv runt tio på måndag igen. Men kom igen, det gör väl inget. Det är ju ändå fredag!!
 
Efter jobbet ska vi gå vidare och handla lite I guess. Som vi gör varje fredag. Vi fredagshandlar alltid på hemköp på östermalmtorg, esplanad eller sabis på fältis. Jag gillar mest esplanad men där är det jämt så mycket människor. Och stressade sådana.
  Gillar ju i och för sig sabis också, för där har dem en egen ostbutik inne i butiken med massa goda ostar, som vi brukar äta på fredagskvällar. Hemköp på östermalmstorg är en mindre bra butik pga otrevlig personal och inget bra utbud heller. Men det är butiken som ligger närmast kontoret samt bredvid systembolaget. Och systembolaget är ju ett måste en fredag. Denna kvinnan behöver sitt Riesling. Det vet ni ju. 
 
Nu vet ni vad jag tycker om matbutikerna här på östermalm. Gå till esplanad och sabis om ni vill handla på sveriges dyraste, men bästa och finaste!!, matbutike och gå på hemköp om ni vill bli otrevligt bemötta. Fredagens tips!
 
Bjuder på en bild på hur jag ser ut idag. Samt hur Fippe ser ut. Han är ju nyklippt. OCH VÄRLDENS SÖTASTE. 💖💖💖💖💖💖💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: