Projekt badrum: moodboard

Har sedan vi flyttat in (feb 2017) velat gjort något skoj i badrummet. Bara för att det är grått och tråkigt nu och så vill jag absolut inte ha det. Felix gillar det stilrena mer än mig. Men jag tänker att vi kompromissar. Som kompisar. Stilren grå sten på golv och väggar (vilket vi har nu),
och lite skojig inredning.
 
Här nedan har jag gjort en moodboard med lite saker jag önskar få in där. Bland annat tavla, en rottingpall, ny blandare (då våran går på sista versen) samt lite badrums-porslin och -textiler från H&M Home. Tvättställsblandaren är ju som en dröm. En ljuvlig dröm. Dock kostar den lite för mycket pengar än vad man nödvändigtvis kanske vill spendera på en tvättställsblandare. Men jaja.
  Drömma får kan man ju göra. 
 
Men jag tycker vi kör igång projekt badrum nu så får ni hänga med efter vägen. Kan ta lite förebilder också så ser vi hur det artar sig. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: