Skärtorsdag, långfredag, påskafton, påskdagen och annandag påsk

Denna påskhelgen blev inte som den planerats. 
Men vad gör det? Felix fick magsjuka och jag fick spendera en långhelg i Stockholm. Gjorde inte mig så mycket. Även fast det är synd om Felix såklart. 
 
Jag har gjort väldigt lite faktiskt. Men det har varit skönt. Precis en sådan här helg jag faktiskt behövde.
Fotat pyttelite så kan visa det här. Och berätta lite kort vad jag har haft för mig dessa 5 lediga dagar.
 
Haft påskris i sovrumsfönstret. Har det fortfarande. Hur länge får man ha det? ICA Maxi börjar ju redan rea ut påskmusten. Så påsken kanske går över ganska fort.
 
Bild från tidigare i veckan. Ville ändå visa det för jag tycker jag var lite fin och vårig. I gul väska och blå orange scarf. Och loafers!
 
Har haft påskfint hemma. Puffat alla mina elva svenskt tenn kuddar. Händer inte allt för ofta. De brukar ofta vara väldigt skrynkliga och ihoptryckta. 
 
Varit på gärdet tre gånger och djurgården en gång med hundarna. Här nosar dem på varanda på trevliga ställen. Tänk om vi människor höll på såhär? Fast det gör vi väl. 
 
Ätit våfflor. Har ju köpt ett nytt våffeljärn och det gjorde perfekta våfflor! Vill göra det varje dag framöver.
 
Hade goda tillbehör. Smetana, räkor, tångcaviar och gräslök! + en himla massa citron
 
Felix fyllde år igår (söndag, påskdagen). Så vi köpte fika på Mr Cake och hade ett litet minikalas. Gav han en resa till Paris!!!!!!!!! Så snart ska vi till Paris!!!!! Cant wait!!!!!!!!!!
 
Haft trench och svårt att välja filter. Gillar mayfair men passar sällan i flödet på min instagram.
 
Varit och köpt skor. Nya loafers från Vagabond. Behövdes.
 
Haft blommor hemma. Fina tulpaner. Älskar när dem reser sig såhär. Vill föralltid att dem ska vara såhär fina.
 
Och sist men inte minst kommit på att jag ska köpa en tavla till badrummet. Hittat denna tjej på instagram som gör fina tavlor, funderar kanske på att köpa den sista och sätta upp där. Tror det skulle bli fint. Vill ha ett franskt badrum! 
 
Och det var den helgen. Nu ska vi äta lite småplock och ta vara på sista timmarna på denna underbart långa helg. See ya! 💝



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: