Vad jag köpte i Fuengirola

Hola chicos y chicas! 
Yo comprende varios.. Nä vi skiter i det. Så bra är jag inte på spanska. Vi översätter och fortsätter vidare på svenska.
 
Hej killar och tjejer!
Jag köpte lite olika saker i spanien som sagt. Och jag vill visa det för jag är väldigt glad för alla grejer. Och sen är ju Fuengirolas shopping för billig för att inte nyttjas. 😍
 
Köpte mig ett paraply. Bara för att jag ville ha ett till och ställa i mitt paraplyställ i hallen. Och jag kan ju inte motstå när jag hittar ett sådant här fint för endast 8 euro. Passade fint bredvid mitt burberry-paraply. Felix älskade det också.
 
Ett diadem. Som blir fint till en klänning i sommar tex. Och i vår ju. Kostade typ 2 euro kanske.
 
Två väskor! Älskade dessa. Och jag har en grej för väskor som gör att jag inte kan motstå dem. Det går inte. Tänk den högra till min trench. Blir suveränt ju. 🤙 Den vänstra har jag redan börjat använda. 
 
En nyckelknippa. Har ju haft en enorm jäkla tassel på min knippa tidigare. Och den var lite jobbig. Vet inte hur många av dem där franskarna som sitter i dragkedjorna på mina väskor nu. Så en liten gullig pippifågel fick det bli. 💛
 
Och lite scarf. Bara för att jag inte kan motstå scarfs heller. Dessa kostade 3 euro styck så var tvungen att köpa tre stycken. Köpte en fjärde också men den glömde jag fota. Men visst var dessa fina?
 
Och sen köpte jag en slev, en stekspade och en finfin dammvippa. Så random grejer ändå. Menmen. Som sagt glad för allt. Vi hörs! 😗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: