Vecka fjorton på året.

Nu är det vecka 14 också.
Och det är april! Och det är sommartid! Wtf. Hur fort går tiden egentligen. Och nästa vecka åker vi till Spanien. Jag har inte längtat så mycket efter lägenheten någonsin så ska bli så nice och åka dit och äta tapas, gå i klänning, sandaler och bara ***njuta***. 
 
Men först ska vi leva oss igenom denna vecka och det tror jag vi klarar utan problem faktiskt. Är piggare än igår så är taggad på att laga lite somrigare mat. Tex varmrökt lax med romsås och potatis. Olika pastasallader. Kyckling med avokadosallad. Och mer mer mer. 
 
Till helgen ska jag och F umgås med bästa bästisbästisen Frida och hennes Erik. Längtar till det. Annars har jag inget planerat.
Vi hörs ju efter vägen tänker jag. 💖✌
 
fridap
2019-04-03 @ 00:16:06

<3<3<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: