En helg med hundar, nya mässingrosetter och höstmat

Hej!
Världens lugnaste helg är förbi. Så välbehövligt och allmänt bra bara.
Har lagat god mat, druckit vin, varit hemma, kollat på serier, spelat kort och myst med hundarna. Precis som mina bästa helger ser ut.
 
Satt på balkongen hela fredagskvällen. Fippe ville sitta bakom Felix. Han ska jämt vara så nära som det bara går. Älskar dig bebis 💖
 
Var i hundgården i Humlegården på lördagen. Fippe och en fralla lekte, medan Thigge satt bredvid mig. 
 
Var på Svenskt Tenn och köpte nya älskvärda underlägg.  Och en krok jag ska ha i sovrummet. 
 
Har nya gardiner i vardagsrummet också. Men trivs inte alls med dessa. Kan inte ha kvar dem. Måste ta bort dem omgående. Känns inte alls bra. 
 
Gjorde såååååsåsååssåsåå god mat på lördagskvällen. Har saknat detta. Äntligen går vi mot hösten. Älskar verkligen hösten. <3
 
På söndagen drack jag varm choklad jag fått av Filip och Felicia. Men brände tungan. Gör fortfarande lite ont. 
 
Och sen kollade jag på The Affair resten av dagen och gjorde lite andra grejer. Åt bland annat popcorn. 
 
Vi hörs! ✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: