Vecka 32 på året

Yo mackaflow!
Nu är min födelsedagsvecka over and out.
 
Hade en fin sådan. Fick massa fina saker. Bland annat ett piano. Av Felix. Så spelar piano hela tiden nu. Tiden som jag egentligen lägger på att blogga går till att försöka lära mig bad romance på piano. Ändå rimligt kan man tycka. 🤘
 
Fick också pianolektioner. Så till hösten skall jag besöka vasastans pianoskola tio gånger. I hopp om att försöka lära mig hur noter fungerar. För det är helt omöjligt just nu. Kan inte ens spela med två händer samtidigt. Men jag övar. 
 
Fick också en älskvärd och allmänt bra vattenkanna som jag önskat mig. Och en weekend-bag från Louis Vuitton. Inga dåliga presenter inte. Man är väl la bortskämd va. 
 
Övrig info 
- Älskar just nu kombinationen blått, vitt, rött och guld på outfits
- Skall byta gardiner hemma i veckan
- Lite opepp på att laga mat just nu men man måste väl
- Ser fram emot höst med ullkappor och dyra halsdukar
- Köpt mig en till skepparmössa i svart och vitt, hundtandsmönstrad
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: