En liten lista.

Vad köpte du senast?
En snapple på Ica. Varför i hela friden säljer dem inte längre mango madness i sverige? På riktigt sårad.

Hur lång är du?
174 centimeter

Vad stod det i ditt senaste sms?
Ett långt sms från min veterinär. Ska in till veterinären med Fippe imorgon. Han verkar ha fått någon form av hund-influensa... 💖

Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är driftig. 

Vad gillar du minst med dig själv?
Vill jag inte göra någonting då blir det så extremt jobbigt om jag måste göra det. Hatar tex uppgifter som har med siffror att göra på jobbet. Blir bara stressad och sur. Kanske inte så bra att vara försäljningsassistent då :) Men inte för att skryta så är jag bäst på allt annat. Siffror och jag gillar inte varann bara. 

Har du söndagsångest?
Nope! Aldrig. Kommer ihåg när man hade det förut. Så ovärd känsla bara. Enda jag kan tycka är jobbigt är att veta att jag inte får sova länge. Bara för att jag älskar att sova.

Vilka städer har du bott i?
Söderhamn och Stockholm

Lyssnar du på poddar? Vilka?
Alltså näe, lyssnar inte på en enda podd. Lyssnat på några avsnitt av framgångspodden men tkr Al*x*nder är så sjukt dålig programledare (poddledare?) så han har förstörd poddar för mig.

Låt på huvudet just nu?
Son of a preacher man. 

Är du en ringare eller smsare?
Neither. Gillar inte att smsa eller prata i telefonen. Tycker det är slöseri med tid. Kan ringa nåt samtal ibland i bilen bara för att tiden ska gå fortare men annars not so much. Gillar facetime dock.

När går du och lägger dig?
Runt 23-00. 

Vad är det modigaste du gjort?
Hmm.. Köpt en lägenhet för 5 miljoner på lånade pengar? Haha. Nedå. Men kanske att jag sagt upp mig från jobb bara för att dem inte får mig att må bra. För ett år sen ungefär var jag på en arbetsintervju på Plaza Interiör (fråga mig inte varför jag gillar mitt jobb, var förmodligen rastlös eller nåt) och satt och blev utfrågad av deras VD och grundare. Han var en sådan läskig typ. Sådan översittare bara. Tycker inte jag var så modig just där och då men när jag tänker tillbaka på situationen nu så var jag ju modig haha.

Har du någon gång åkt ambulans?
Japp. För 3 år sedan.

Har du haft urinvägsinfektion någon gång?
Jämt när jag var mini, på somrarna! Pga hade konstant blöta badkläder. Älskade att bada då.

Hur många kuddar sover du med?
1. 

Äter du några vitaminer/kosttillskott?
Näe. Kanske bör börja med det. 

Vad läste du för språk i gymnasiet? Vilka språk kan du?
Har läst spanska i 6 år. Samt italienska i två veckor i schweiz en sommar under gymnasiet. Kan svenska och engelska, och lite spanska dårå. Pga vi varit så mycket i spanien senaste tiden så har min spanska blivit så mycket bättre och jag kan typ """""prata"""" med spanskt folk nu. 

Vad har du för ringsignal på telefonen?
Vanliga iPhone-signalen. Har dock alltid ljudlöst. Får ångest i magen av ljud på telefonen. Vet inte varför egentigen.

Go to-mat som alltid är gott?
Sallad från någon salladsbar.

Hur ofta tvättar du håret?
Två gånger i veckan cirka. 

Hur uppvaktar man dig?
Ger mig komplimanger för mitt kök och köper mig blommor. 

Xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: