I mitt varma goa kök.

Efter mycket samtal med hantverkare, olika säljare, IKEA och mycket annat jocks så står köket på plats nu. Känns inte riktigt som det är sant. Men det är det ju. Pga Felix har hög arbetsbelastning har jag skött detta helt själv kan man säga. Och jag är faktiskt väldigt stolt. Det är ingenting som har krånglat, ingenting som vi (jag) kunde gjort bättre eller vill ändra på i efterhand. Allting löste sig och blev precis såsom jag ville från början. När den ena hantverkaren var klar kom den andra dagen efter och den tredje direkt efter den andra. Mina projektledarskills är så vassa nu alltså. ✌
 
Här kommer jag iallafall kunna laga sådan god mat. Råbiff, pastasåser, sötpotatispommes, blanda goda drinkar, lyssna på bra musik. Jajjaja. Ser fram emot ett kallt och ruggigt februari i mitt varma goa kök. xxx
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: