Lite roliga frågor.

Lånar en liten lista från Sandra Beijer.

Vad har du för bakgrundsbild på hemskärmen?

Jag och Penny. <3 OCH 175 OLÄSTA MEJL!! STRESSFAKTOR

Du är tvingad att tatuera något i svanken, vad gör du?
Haha vill inte kommer inte går inte får inte. Men ett svart streck bara kanske.

En grej jag skulle vilja lära mig.
Spela piano! I min framtida, större, lägenhet vill jag ha ett piano.

En bild från mitt vardagsrum:

Haha okej såhär ser det inte ut nu. Det är saker överallt i och med renoveringen. Verkligen överallt. Och på söndag blir det ännu värre för då ska vi tömma alla fönster på saker. För dem ska måla om alla våra fönster! Svarta. Yeey! Efter 2 år vågade jag fråga en målare om dem kunde måla om våra fönster.

Ett vackert bokomslag:

Verkligen detta. Fippe råkade dock på tag på denna boken när han var 12 veckor så det är lite sönderbitna kanter på min. Men ändå fin. 

Vilken är den godaste grönsaken?
Stekt majs! Annars gurka.

En grej som stör mig i vardagen.
Cyklister. Verkligen. Dem förstör för oss bilister på vägarna. Man behöver inte CYKLA MITT I VÄGEN!!

En grej jag borde ta tag i.
Städa alla lådor i lägenheten. Har faktiskt börjat med några men har cirka 20 olika lådor och skåp kvar som behöver städas asap. 

När kysste du någon senast?
Jag och Felix är lite dålig på det. Men fick säkert en liten puss igår eller i förrgår.

Ett musiktips?
Linnea Henriksson när hon sjunger Den Stora Dagen i kyrkan. Så fint och så sorgligt. 

En bild från mitt kök:

Under uppbyggnad men ser lovande ut. Okej, vadå lovande? Det kommer bli det mest perfekta köket jag sett <3 

Hur går man inte ner sig fullständigt i midvintern?
Laga god mat, ät på en god restaurang, köp nya gardiner, köp en ny kudde, kolla på sex education på netflix, ta vara på mörket och tänd ett värmeljus eller två. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: