Jag söker och drömmer men jag finner ingen tröst

Nu är jag hemma igen.
Och allt känns bara tomt. 
 
Vill inte vara någon annan stans än där. Kommer alltid älska att vara där lite mer än här. Vill stanna för resten av mitt liv. Måste vara dum i huvudet som inte är där.
 
Har solat.
 
Vid lägenhetspoolen. Som för övrigt är den varmaste och bästa poolen jag badat i.
 
Gjort frozen daquiry i min nya mixer jag köpt där. Och ätit salsa med chips.
 
Ätit älskvärd grekisk mat
 
Varit med mina bästa människor.
 
Jobbat. Och fotat folk som jobbat. Lol.
 
Ätit lunch på stranden.
 
Druckit sangria på stranden och tagit bild på en söt kille.
 
Ätit vitchoklad-pannacotta.
 
Och gått runt. Och älskat att bara vara.
💛💛💛💛💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: