Vecka 31 på året

Vecka 31!! Så som vi alla väntat. Så som vi alla planerat. Så som vi alla sett fram emot sommarens, kanske årets, bästa vecka. 
 
Min födelsedagsvecka! Yeeeey.
På onsdag fyller jag 24 🤘🤘🤘🤘🤘
 
Känt mig som tjugofyra sedan 1 augusti förra året. Jag går liksom direkt över till nästa års ålder. Vet inte varför. Är väl för att jag vill känna mig äldre. 
  Har alltid velat känt mig äldre. Men tror det vänder nu. 24 är lagom. 25 är inte lagom. Då blir man vuxen. Då kan man inte behöva sova 10 timmar varje natt, gå osminkad varje dag på jobbet, ha dammråttor under drinkvagnen, tycka öl smakar blä, sitta tyst och lyssna medan dem vuxna pratar vid matbordet.
 
Har alltid sett livet i fyra sektioner, stadier, delar. Whateva. 0-24- 25-49, 50-74, 75-100. Sen d*r man. Så snart går jag över i steg två. Det känns inte så bra. Lider ju av katastrofal dödsångest och detta gör inte saken bättre. 
 
Men, 
Jag har ett helt år kvar av många sovtimmar, osminkade dagar och dammiga golv. 
 
.
.
.
.
 
Önskar mig en väska i födelsedagspresent iallafall. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: