DAGENS OUTFIT!!

Hur längesen var det inte man gjorde ett sådant här inlägg då.
Älskade att göra sådana här inlägg förut men känns inte som man gör det längre. Ser det typ inte på någon blogg längre. 
 
Men nu går vi mot trenden och kör!
 
Kände mig fin idag.
I diadem från Ginatricot, örhängen från H&M och mitt favvoläppstift från Mac i färgen Brave. 
 
Kappa från Lindex, kjol och tisha från H&M och väska från Michael Kors. Är jag den enda som använder Michael Kors idag? Aja. Gillar hans väskor iallafall 💜
 
Och shoes från vagabond! Behöver köpa ett till par. Skönaste skorna jag haft!
 
Fotade också innergården imorse. Tycker den är så fin. Särskillt med syrener. Älskar den blomman/trädet/busken/whatevs. 
 
Och det var min klädsel idag.
Mer spännande än så blir det inte på le blogo idag. So long! 💄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: