Ett år - fyra hårfärger och åttiotvå stilar

När vi ändå är inne på outfits. 
 
Så tänkte jag att vi tar detta hela vägen - 
Vi går igenom lite outfits i imbördes ordning från bloggens start 2015. Över 4 år sedan. Så mycket har hänt. Men med några frisyrer, hårfärger och stilar senare står jag ändå som mest trygg nu. Tror jag. Och det är ju bra. Att jag hittade mig själv tillslut eller något. LOL.
   Nejdå. Det gör man väl aldrig.
 
Höst 2015. Var ansiktet utåt för specsavers under en tid hösten 2015! Skoja. Men det ser ut som det. Hade ju glasögon ett tag. Har det ibland nu med.
Alltså. Denna outfit var inte min stil, varken då eller nu. Ser ut som en förfinad hipster. Gillade skorna iallafall. Dem ramlade nästan isär innan jag slutade använda dem.
 
Vår 2016. Näst ut är nog mitt mest färgstarka sidospår i min stil.
Lila hår, tygväska och sneakers. Jag lovar - jag köper en valfri sak till varenda en av er som läser min blogg om ni skulle se mig i tygväska och sneakers samtidigt nu.
 
Sommar 2015. Jobbade på Lindex. Sedan dess har 75% av min garderob bestått av plagg från Lindex. Icke mig emot. Älskar ju Lindex ni vet. Här var jag väldigt neutral. Ombre och inget utstickande i klädväg över huvud taget. Såg ut som varenda 21 åring i Söderhamn med andra ord.
Gillar min Acne-jacka iallafall! Och sandalerna som har försvunnit.
 
Höst 2015. Älskar detta hår!! Har alltid koppar på hösten för det försvinner så fort på somrarna i solen så längtar till hösten nu så jag kan färga. Glasögon här också. Och fake-burberryscarf och kamelkappa. Som nu bara det att jag har skänkt iväg denna scarf och snor Felix riktiga istället.
 
Höst 2015. Min favvobild!!
Ser så mystisk ut. Perfekt färg på håret, nice längd på håret, fin outfit och på den berömda outfit-bron i Söderhamn. Detta är minnen.
 
Höst 2015. Samma höst. Också fin <3
Här var jag dagisfröken tror jag. Eller jag vet inte. Tror det. 
Synd att denna väska blivit så solblekt annars skulle jag nog använt den mer. Bra storlek och så.
 
Vår 2016. Okej. Jag vet inte heller vem detta är,
Hade sett någon video på Lady Gaga och ville vara lika cool som henne. Inte för att hon har Dr.Martens och keps bakåfram kanske. Menmen. 
 
Sommar 2015. På bron igen. 
Här var väskan ny syns det. Precis hemkommen från Paris. Köpte hatten där.
Gillar dessa bilder. Ser så harmonisk ut. Lite lyxig. 
 
Vår 2016. Sista outfiten för denna gången.
93 shades of beige. 
 
Ser nu att alla frisyrer jag har här ovan är under ett år!! Från sommaren 2015 till våren 2016. Hur otroligt är inte det. Allt hemmafärgat dessutom! Att jag ens har något hår kvar på huvudet.
 
Jag har också haft väldigt mycket olika stilar på ett och samma år. Kollar man tillbaka på detta vis kan man nog tro att jag hade taskig självkänsla eller dåligt självförtroende. Men så var det inte. Gillade mest att mixa mellan stilar.
Det gör jag fortfarande. Även fast det nu är lite mer light-version. 
 
Tänker att det måste vara väldigt roligt för Felix att komma hem från jobbet varje dag och undra vad jag gjort med mitt utseende denna dag.
 
Tyckte ni detta inlägg var skoj  kan ni väl klicka på hjärtat kan jag göra något liknande framöver 💜💜💜 kisses and huuuuugs



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: