Alla känner Stockholm men Stockholm känner ingen

(null)
 
Tre bästa med veckan
- Jag fick en parfym av Felix i tisdags. <3 Den doftar så lyxigt. Weekend från Burberry.
- Jag har bytt plats på mattan i vardagsrummet och mattan i sovrummet. Blev superbra! Blev typiskt nice östermalm-stil i vardagsrummet och hotell-feeling i sovrummet. Och nej, det är inte enkelt att byta matta själv med två hundar som gärna står på mattorna man vill flytta. Och ja, jag blev anfådd.
- Felix fyller år om en månad idag. Älskar att köpa och ge presenter så det blir skoj.
 
Tre sämsta med veckan
Händer ju ibland lite mindre bra grejer på sidan av som inte är bloggvänliga men bloggvändliga downs är väl...
- Jag har hittar ingen bra serie att kolla på. Behöver en som har minst 5 säsonger. Och är spännande. Gärna mord och sådant (jag låter ju som en sund människa?). Har du något tips, hit me! Har hbo, netflix, cmore, viaplay
- Min garderob är en enda stor röra. Och jag orkar inte göra något åt det. Snälla någon ge mig kraft. Jag älskar ju kläder så borde verkligen ta tag i detta.
- Sen kan jag inte komma på någon mer bloggvänlig down. Mer än att jag inte kan styla min gardinlugg längre. WHY?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: