En matig helg.

Hej!
I helgen har jag ätit. Och gjort lite annat. Men mest ätit. Tänkte jag kunde visa det här! Vad jag ätit med andra ord. Samt lite annat. Men inte så mycket annat. Har iallafall haft en mysig helg iallafall mellan alla måltider. 😊
 
Började helgen med brunch. Lyckades så j*vla bra med dessa amerikanska pannkakorna. Så goda blev dem. Gjorde med jordgubbar och nutellacreme till mig, och sylt + jordisar + grädde till F. Förstår inte hur han inte kan gilla nutella?
 
Sen tog vi oss ut i finvädret lyckliga och taggade. Sen såg vi detta. Någon hade kört in i våran bil och den var nästan helt mosad på ena sidan. Hur fan kör människor?! 
  Plz sluta kör bil ni som inte kan köra.Sen om ni nu vill köra bil trots att ni suger på det, lämna isåfall en lapp om ni kör på någon annans bil!! (😡)
 
Åkte på Gärdet för hundar muntrar alltid upp en. Fippe var lycklig som ni ser.
 
Sen gick vi ner på stan för att äta lite. 
 
Jag tog en pommes med aioli (i spanien heter det allioli, tkr det är kul). Så gott var det! Och drack två drinkar med passionsfruktsmak och en lemonad.
  F åt fläsksida som var väldigt gott. Ångrade mig lite att jag inte tog det också. Men pommes var nice.
 
Sen åkte vi hem och kollade på en film som var den sämsta filmen jag sett, isn't it romantic på Netflix. Det är Netflix egna film och jag blev provocerad över hur dålig den var. Enda som var bra med den var Liam Hemsworth, bara för att han är ganska fin att titta på. Men näe. Det hjälpte inte.
 
 
Senare på kvällen var vi hungriga igen. Så då åt vi detta. Det var så gott gott gott som ni förstår. Denna platå är det bästa jag köpte 2018. Köpte den på Kitchen Lab på Birger Jarl. 
Sen kollade vi på några avsnitt Modern Family.
 ZZzzzzZZzZzzzz
 
 
ZzzzzzZZZzzzZ
Vaknade klockan 9 på söndagen! Morgongosade med Fippe. Älskar det.
 
Åt sedan brunch och kollade på Vasaloppet i typ 20 minuter. 
Sedan satte jag inte min fot utomhus på hela dagen. 
 
Hoppas ni hade en skojig fin helg! Och att ni också åt något gott. 
Hörs snart igen! ✌💝



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: