Vecka elva på året.

Nu har det redan gått elva veckor på året och vi har kämpat oss förbi mörkaste, kallaste och blötaste perioden. Så fort det gått. Än är den dock inte över, som vi märker. Då det tydligen kommer lite snö varje dag numera. Menmen. Sånt är livet och jag är inte en person som klagar över vädret. Påverkas inte av yttre förutsättning så att säga. Förutom när det kommer till helg. Måndag-torsdag är inte bra dagar. Fredag-söndag däremot. Ojojoj.
 
Längtar till imorgon då det är fredag. Då ska jag göra god middag och ev kanske dricka ett glas riesling. Och lyssna på Lana som jag börjat lyssna på igen ett oklart uppehåll.
  Är det finalen av Talang imorgon? Isåfall vill jag se Micke Holm sjunga. Han är helt insane. Kolla på youtube om ni inte sett. Förmodligen topp 5 bästa manliga sångaren i Sverige? Eller topp 3. 
 
Sedan kommer min käraste syster med man på lördag. Så ska vi käka på Strandvägen 1 och bara mysa järnet. Känns lägligt. 
 Hoppas ni har en trevlig torsdagkväll, snart är det helg ✌
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: