I am filled with hate... But in a cute way.

Vissa helger tar man mer bilder och vissa helger tar man mindre bilder. Denna helg har jag haft ganska mycket att göra så jag har inte tagit så mycket bilder. Det är ju lite tråkigt för då försvinner ju denna helg ur min skalles minnesbank ganska snabbt. Menmen. Får försöka minnas.
 
Var iallafall i Söderhamn denna helgen också. Varit där ganska mycket på senaste tiden. Gör mig dock inget. Hundarna älskar att vara där och man får träffa familj.
 
Har plockat syrener på svärisarnas tomt. Titta så fint det är. Och det doftar ju någonting som inte är av denna värld!! 
 
Söndagen bjöd på regn regn regn.
Så vi åkte till Bollnäs och köpte oss lite fika. 
 
"Lite fika."
Skagenröra, laxbagel, kladdkaka, trocadera, äppelmust och kaffe. Mums på allt! Särskillt skagenröran. 
 
Sen efter ett par dagar borta kom vi igår hem igen. Älskar att komma hem. Det är bästa känslan. Allt känns lite mysigare och lägenheten blir lite finare.
 
Sen beställde vi mat från Wolt. Dem glömde ena menyn, det var plastfolie i hamburgaren och vi fick tryffeldipp istället för vitlöksdipp. Hur kan man misslyckas så mycket? Var lite arg. Dock inte på ett gulligt sätt. Gillar ju inte ens tryffel. 
 
Somnade sent och vaknade trött idag.
Vi hörs mer senare! 💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: