Vecka 46 på året

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit här på en vecka igen och det har känts lite konstigt. Men jag har inte kunnat gått in här och skrivit om vardagliga grejer när jag lagt all min tankekraft på något annat senaste dagarna (veckorna) (månaderna).
 
Och eftersom jag inte är en sån där person som pratar i gåtor så tänker jag berätta vad vi har gjort. Och det är att jag och Felix har köpt en SOMMARSTUGA!!! Aka lantställe, hus, minihus whatevs
 
Vi har köpt världens mest nicea (föredrar inte att använda det ordet i skrift pga vet aldrig hur jag ska stava det) minihus i Söderhamn. Vid havet. På en mysig lugn liten nice gata där folk bor året runt. Och i vårat hus kan man även bo året runt. Så framöver när vi åker till Söderhamn, vilket vi kommer göra en hel del framöver, så kommer vi bo där. Varje jul, sommar, höst och vår. Ser fram emot alla årstider där.
 
Vi får tillträde 16 december och jag har fan aldrig varit så taggad på något i hela mitt liv. Köper inredning och möbler som om det inte fanns någon morgondag. Redan packat ihop 4 ikea-kassar med saker från lägenheten vi ska ta med.
  Vill ni se lite hur jag har tänkt inreda minihuset? Eller är det totalt ointressant? Har gjort fina moodboards med saker jag vill och kommer köpa, gilla inlägget isåfall!
 
Nu vill jag spola fram tiden en månad.
💓💓💓
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: