Coach Cassie

Hej på er och hej på dig lördagen!
Nu ska jag visa er en fin sak.
 
Velade fram och tillbaka mellan denna svarta nedan och denna men kom fram till att svart är alltid säkert. Trots att jag är väldigt mycket guld/brun/biege i mina färger, men to be realistic den väskan hade inte passat till allt jag äger så då bestämde jag mig för denna svarta. Ångrar mig icke!
 
Använder order älskvärt lite för mycket nu för tiden pga att det är ett jäkla bra ord. Men denna väska är otroligt älskvärd på alla sätt. Den både känns och ser lyxig ut. Samt är förvaringen i den väldigt bra. Många fack som man kan ha sina grejer i så dem inte helt plötsligt poff, försvinner. 
 
Älskar denna vecka iallafall och planerar att ha den varje dag resten av mitt liv. Okej det kommer inte hända men varje dag tills jag hittar en finare. Lol. 
 
🖤💚💛💖
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: